Гайворонська районна рада
Гайворонський район, Кіровоградська область

.

Переглядів: 43

Сьогодні, 12 листопада, голова районної ради Дмитро Грабовий разом з начальником відділу освіти районної державної адміністрації Олександром Гродзіцьким та директором комунального закладу "Інклюзивно-ресурсний центр" Гайворонської районної ради Ларисою Чепельською, здійснили завершальний об'їзд по закладах загальної середньої освіти та оглянули ресурсні кімнати комунального закладу "Заваллівський ліцей", Сальківської філії комунального закладу "Заваллівський ліцей", Могиль-ненської і Таужненської загальноосвітніх шкіл І-ІІІ ступенів.

На зміну спеціалізованому навчанню приходять нові форми отримання освіти – інтеграція та інклюзія, завдяки яким учні з особливими освітніми потребами отримують можливість перейти зі спеціалізованих шкіл у масові за місцем проживання. Основна ідея інклюзивної освітивід інтегрування у школі до інтегрування у суспільство.

Спільне навчання має не лише гарантувати право дитини з порушеннями психофізичного розвитку не бути ізольованою від інших, а й забезпечити їй можливість відвідувати ту школу, яку б вона відвідувала, коли була б здоровою.

Звичайно для цього в кожному закладі загальної середньої освіти, де організовано інклюзивне навчання мають бути створені відповідні умови, повинні вживатися всі необхідні заходи не лише для того, аби зберегти набутий досвід спеціальної освіти, а й примножувати його, впроваджувати сучасні технології корекційно-компенсаторної роботи з цією категорією дітей.

Очільник районної влади наголосив, що в зв’язку із стрімким розвитком спеціальної освіти в Україні досить важливим є питання створення інклюзивного простору в Гайворонському районі. Тому оснащення ресурсних кімнат дидактичними і наочними матеріалами, спеціальним обладнанням, методичною літературою і далі буде продовжуватися.

 

"Щоб досягти значних системних змін  на шляху модернізації освіти для дітей із проблемами в розвитку та їх інтеграції в соціум, потрібні об’єднані зусилля багатьох людей і організацій, що можуть зробити свій внесок у розв’язання проблеми, - представників державних та громадських освітніх інституцій, влади, соціальних служб і медичних організацій. Важливо, щоб усі, хто працює в цьому напрямі, мали спільне бачення того, що є найголовнішим для розвитку та навчання таких дітей" – підкреслив керівник району.

 

« повернутися до списку новин