Гайворонська районна рада
Гайворонський район, Кіровоградська область

.

Переглядів: 40

Сьогодні, 30 жовтня,
з метою ознайомлення про створення інклюзивного простору в районі, голова Гайворонської районної ради Дмитро Грабовий відвідав п'ять закладів загальної середньої освіти, де організовано інклюзивне навчання (КЗ "Гайворонський ліцей №1", Долинівська філія КЗ "Гайворонський ліцей № 1", КЗ "Гайоронський ліцей  № 2", філія № 1 КЗ "Гайворонський ліцей № 2", філія №2 КЗ "Гайворонський ліцей № 2").


У закладах загальної середньої освіти (за кошти державної субвенції та районного бюджету) вже другий рік продовжують облаштовуватись кабінети для проведення корекційно-розвиткових занять (ресурсні кімнати). 

Очільник районної влади Дмитро Грабовий разом з начальником відділу освіти районної державної адміністрації Олександром Гродзіцьким та директором комунального закладу "Інклюзивно-ресурсний центр" Гайворонської районної ради Ларисою Чепельською особисто оглянули дані кабінети, перевірили доступність навчальних закладів для дітей з обмеженими можливостями та поспілкувалися з керівниками, практич-ними психологами, соціальними педаго-гами закладів освіти з питань організації інклюзивного навчання.


Спеціально організований освітній простір дає змогу кожній дитині реалізувати своє право на освіту, максимально розкрити освітній і особистісний потенціал та подолати бар’єри соціалізації.

Для роботи ресурсної кімнати дуже важлива наявність правильно органі-зованого та обладнаного приміщення.

Тому, за кошти, які були виділені на облаштування ресурсних кімнат у 2019 році були закуплені наступні спеціальні засоби корекції психофізичного роз-витку дітей з особливими освітніми потребами: шведські стінки з гімнас-тичними кільцями та перекладинами, гімнастичні мати, бігові доріжки, велотренажери, сенсорні доріжки, пісочниці з підсвіткою для пісочної терапії, дошки магнітно-крейдові, балансири дитячі, світлові пучки (пучок фіброоптичного волокна) для психологічного розвантаження, прилади для зважування з виведенням мовлення, шнурівки для дітей об'ємні та дидактичні ігри .

Навчання у таких кімнатах базується на індивідуальних потребах кожного учня, має на меті залучення, або перехід дитини до звичайного класу, спрямоване на усунення факторів, що перешкоджають навчанню у загальноосвітньому класі.

"Доступність якісної освіти є вагомою складовою та передумовою забезпечення прав та рівних можливостей у житті кожної дитини, проте найбільше цього потребують діти, які мають особливі освітні потреби. Тому, сприяючи їхній якісній освіті, ми і далі будемо намагатися виконувати основні положення Конвенції ООН про права осіб з інвалідністю та розвивати інклюзивну освіту в нашому районі" – наголосив Дмитро Грабовий.

,

 

« повернутися до списку новин